• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Моніторинг

Районні накази

Скачати Наказ від 26.12.2016 № 490 "Про підготовку баз даних дошкільних навчальних закладів до формування звіту 85-К та перевірку актуальності та достовірності даних"

Скачати Наказ від 26.12.2016 № 489 "Про проведення моніторингу актуальності та достовірності даних на порталі Запорізької обласної освітньої мережі (zp.isuo.org)"

Скачати Наказ від 21.06.2016 р. № 248 "Про підсумки моніторингу інформатизації закладів освіти району "

Скачати Наказ від 07.06.2016 р. № 230 "Про проведення моніторингового дослідження стану інклюзивної освіти у навчальних закладах "


Міністерство освіти і науки України спільно з Національною академією педагогічних наук України з 12 листопада до 12 грудня 2013 року проводять моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі серед усіх учнів 5-х та 10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності.

Основою моніторингового дослідження є точні масові педагогічні вимірювання, що повинні забезпечити об’єктивне оцінювання досягнутого учнями рівня навченості та встановлення його відповідності запланованим результатам і нормам навчання, визначення рівня викладання, якості, актуальності та повноти змістового наповнення навчальних предметів тощо.

Метою зазначеного заходу є виявлення навчальних досягнень учнів і з’ясування кількох важливих освітніх питань, а саме:

  • які знання здобули учні з тих чи інших предметів, якого рівня сягають їхні загальнонавчальні вміння?
  • який рівень інтересу до навчання сформовано в учнів?
  • чи вміють учні аналізувати зміст прочитаних текстів, робити висновки, висловлювати власне ставлення до прочитаного?
  • чи вміють знаходити нестандартні рішення в процесі розв’язання навчальних завдань, самостійно працювати з підручником, розв’язувати задачі, залучати додаткову інформацію під час виконання проблемних завдань?
  • чи ефективно розподіляють зусилля і час, виконуючи навчальні завдання?
  • чи навчилися учні застосовувати здобуті знання не лише на уроках, а й у повсякденному житті?

Структура, обсяг та інші параметри тестових завдань визначено на основі вимог до загальноосвітньої підготовки учнів відповідно до чинних навчальних програм для початкової і основної школи з урахуванням відповідного для цього часу – 45 хвилин.

Кожен збірник завдань для проведення моніторингу містить 10 варіантів тестів, кожен з яких складається із завдань, які відрізняються складністю та формою. Кожен учень виконуватиме один варіант тестів та заповнюватиме бланк відповідей.

Правильні відповіді до завдань тестів з відповідних навчальних предметів будуть розміщені на веб-сайтах Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти і Національної академії педагогічних наук України після завершення заходу.

Кожний учень матиме можливість попередньо самостійно визначити рівень своїх навчальних досягнень з кожного навчального предмета, порівнявши правильні відповіді до завдань тестів, розміщених на сайті, з особистими відповідями у збірниках завдань, які залишилися після проведення моніторингу.

Оцінки за моніторинг у класні журнали не виставлятимуться, оскільки оцінювання моніторингу здійснюватиметься за рівнями навчальних досягнень учнів, але інформація про результати моніторингу кожного учня з усіх навчальних предметів буде до відома його батьків або осіб, які їх замінюють.

Участь учнів у моніторингу допоможе вчителям і батькам отримати об’єктивну інформацію про результати їхнього навчання та сприятиме поліпшенню системної підготовки майбутніх випускників до державної підсумкової атестації та, згодом, і до зовнішнього незалежного оцінювання.

Від того, якого рівня знань досягне дитина в школі, залежить її подальше професійне навчання і доросле життя. Об’єктивні результати моніторингу сприятимуть заохоченню школярів до навчання, допоможуть їм зрозуміти, що навчання – це дуже важлива та значуща частина цього періоду життя.

За бажанням батьків можна буде здійснити порівняльний аналіз навчальних досягнень учня з відповідними середніми показниками по Україні з метою вдосконалення подальшої навчальної роботи школяра.

Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з’ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їхнього подолання.

Сподіваємося на розуміння всіма важливості цього заходу та сумління в досягненні об’єктивного результату.

“Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист МОН від 08.11.2013 р. № 1/9-783

Графік проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі

“Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.07.2013 № 995″ наказ МОН від 10.10.2013 р. № 1412

“Деякі питання моніторингу якості загальної середньої освіти” наказ МОН від 17.07.2013 р. № 995

“Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти” лист ІІТЗО від 11.10.2013 р. № 14.1/10-3300

“Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти” лист ІІТЗО від 04.11.2013 р. № 14.1/10-3632

Збірник інструктивно-методичних матеріалів для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі

Опис супровідних матеріалів

5 клас

Завантажити збірник «Математика. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Онопрієнко О.В., Листопад Н.П., Пархоменко Н.Є., Древаль Г.Ф.) визначено такі варіанти: №3, №6, №9, №10.

Завантажити збірник«Українська мова (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою). 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Пономарьова К.І., Ванькевич Н.А., Гайова Л.А.) визначено такі варіанти: №2, №7, №8, №10.

Завантажити збірник «Російська мова (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою). 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Лапшина І.М., Фідкевич О.Л.) визначено такі варіанти: № 1, № 4, № 5, № 6.

Завантажити збірник «Я і Україна (громадянська освіта), Основи здоров’я. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Бібік Н.М., Коваль Н.С., Бойченко Т.Є.) визначено такі варіанти: № 2, № 7, № 9, № 10.

Завантажити збірник «Англійська мова. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Шопулко М.Н., Пасічник О.С., Куриш С.М., Ковтун С.З.) визначено такі варіанти: № 1, № 5, № 8, № 10.

Завантажити збірник «Французька мова. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Клименко Ю.М., Файзуліна Л.М.) визначено такі варіанти: №2, №4, №9, №10.

Завантажити збірник «Німецька мова. 5 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій школі» (авт. Басай Н.П., Ліщук Н.І., Буксар І.О.) визначено такі варіанти: №3, №5, №6, №10.

10 клас

Завантажити збірник "Українська мова (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" (авт. Голуб Н.Б., Шелехова Г.Т., Ярмолюк А.В., Скрипник Л.М.) визначено такі варіанти: №1, №2, №9, №10. Завантажити збірник "Українська мова (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" (авт. Михайловська Н.А., Обложок Н.В., Сергєєва Н.В.) визначено такі варіанти: №3, №5, №9, №10.

Завантажити збірник «Історія України. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Пометун О.І., Власов В.С., Комаров Ю.С.) визначено такі варіанти: №4, №5, №6, №8.

Завантажити збірник (укр.), завантажити збірник (рос.) «Геометрія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Глобін О.І., Вашуленко О.П., Козаківська А.В.) визначено такі варіанти: №2, №5, №7, №8.

Завантажити збірник (укр.), завантажити збірник (рос.) «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) визначено такі варіанти: №3, №4, №7, №10.

Завантажити збірник (укр.), завантажити збірник (рос.) «Алгебра. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Глобін О.І., Буковська О.І.) визначено такі варіанти: №2, №7, №8, №9.

Завантажити збірник (укр.), завантажити збірник (рос.) «Фізика. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Непорожня Л.В., Меньшикова Н.М., Петренко А.М.) визначено такі варіанти: №1, №3, №8, №9.

Завантажити збірник «Англійська мова. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Пасічник О.С., Шопулко М.Н., Тріфан М.С., Мельник С.О.) визначено такі варіанти: №1, №2, №3, №7.

Завантажити збірник «Німецька мова. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Басай Н.П., Федірко Н.В., Микитюк С.М.) визначено такі варіанти: №1, №3, №4, №8.

Завантажити збірник «Хімія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Дубовик О.А., Титаренко Н.В.) визначено такі варіанти: №3, №6, №8, №9.

Завантажити збірник «Технології (технічні види праці). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Тарара А.М., Туташинський В.І.). визначено такі варіанти: №1, №2, №3, №4.

Завантажити збірник «Технології (обслуговуючі види праці). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Мачача Т.С., Левченко Н.Г., Ходзицька І.Ю.) визначено такі варіанти: №3, №7, №8, №10.

Завантажити збірник «Всесвітня історія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Пометун О.І., Приходько А.С., Мороз П.В.) визначено такі варіанти: №5, №6, №7, №8.

Завантажити збірник «Українська література (для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою). 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Паламар С.П., Шевченко З.О., Ушакова Т.С.) визначено такі варіанти: №5, №6, №9, №10.

Завантажити збірник«Географія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» (авт. Надтока О.Ф., Вішнікіна Л.П., Забуга Н.І., Дяченко Н.А.) визначено такі варіанти: №3, №5, №7, №8.

Кiлькiсть переглядiв: 473