• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педагогічний міст «Впровадження здоров’язберігаючіх технологій у початковій школі»

Педагогічний міст «Впровадження здоров’язберігаючіх технологій у початковій школі»

2012-12-01

/Files/images/IMG_0742.jpgЗдоров’я - дорогоцінний дар, яким наділяє людину природа. Діти приходять до школи не просто вчитися, а вчитися добре. І дуже важливо з перших днів створити такі умови, щоб це бажання не згасло. Тому треба прагнути, щоб кожен учень повірив у свої можливості, радів дзвінку на урок, зустрічі з учителем, щоб шкільне життя стало для нього змістом особистого. При роботі з учнями початкових класів важливим є формування здоров’язберігаючих компетентностей. Саме цій важливій темі був присвячений педагогічний міст «Впровадження здоров’язберігаючіх технологій у початковій школі» між вчителями початкових класів та вихователями груп продовженого дня, який пройшов в Гуляйпільській ЗОШ №1.

Роботу педагогічного мосту розпочала методист районного методичного кабінету Л.І.Ольхова. Лариса Іванівна звернула увагу на те, що шкільне життя насичене різноманітними стресогенними чинниками, які досить часто впливають на зниження рівня знань учнів. Через це успіх освіти ґрунтується не лише на міцних знаннях, а й на міц­ному здоров'ї вихованців.

Теоретичні питання з точки зору позитивного впливу здоров’язберігаючих технологій на збереження здоров’я дітей висвітлила у своїй мультимедійній презентації заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 1 Притула І.М.

На високому науково - методичному рівні пройшли урок з основ здоров’я у 4-Б класі, класовод Шокотко В.П. та виховний захід у 2-Б класі, класовод Притула І.М.. Протягом уроку та виховної вчителі з учнями проводили фізхвилинки, ігротерапію, казкотерапію, вправи-енергізатори, дихальну та пальчикову гімнастики. А під час релаксаційної хвилинки діти «побували» на березі теплого моря. Класоводи активно використовували мультимедійні засоби, що підвищувало ефективність навчального процесу, активність та ініціативність школярів, рівень комфортності навчання.

А також присутні побачили один з видів здоров’язберігаючих технологій – це фізкультхвилинку під музичний супровід у 3-Б класі (класовод Кукурудзяк Т.П.).

Досвідом своєї роботи поділилися вихователь дошкільного закладу «Джерельце» Серьогіна І.М., класоводи 1-х та 2 –Б класів ЗОШ №1 Явтухова Н.М., Шеремет Т.М. та Єна Н.В., вихователь групи продовженого дня колегіуму «Лідер» Коростильова Ю.І. , вчитель початкових класів СЗОШ Білай О.В. Cвій досвід роботи «Формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів» презентувала класовод 4-Б класу Шокотко В.П.

Кожен учитель навчального закладу працює над тим, щоб учень отримував задоволення від навчання, відчував себе комфортно на уроках, зберігав своє здоров'я. Педагогічний колектив розу­міє, що забезпечення високої якості освіти — один із пріоритетних напрямів, а поняття якості освіти пов'язане з такими категоріями, як здоров'я, самореалізація та комфортне самопочуття.

Кiлькiсть переглядiв: 198